Pazar, Ekim 10

Autodesk 3ds Max Kurulum hatasına çözüm!

Autodesk 3ds Max 2010 yazılımını yüklemeye çalıştığımda şöyle bir hata aldığımdan " Install Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable (x86) Failed Installation aborted, Result=2 "  yüklemeyi gerçekleştiremedim. google amcama bir danışayım dedim. çok az sonuç gösterdi. pek sık rastlanan bir sorun değil sanırım. Zaten ben de ilk kez böyle bir hata ile karşılaştım. Neyse google amca bana pek yardımcı olamadı. Ecnebi kardeşlerimizde bir çözüm üretmemişler bu soruna. Kendim biraz araştırdım ve olayı çözdüm ( açıkçası pek uzun sürmedi :) ) Microsoft Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package (x86)  Bu  sorunu çeken  başka  bir  arkadaş  varsa  bu link  ten  indirece ği  küçük  bir  yazılım la  sorunu  çözebilir.   Verdiğim linkten  programı  indirip  kuruyoruz  ve  ardından  auto desk  3ds max  programımızı  sorunsuz kuruyoruz.   bu   sorunla   Autodesk 3ds Max 2011 yazılımında da karşılaşılıyormuş sanırım. aynı yöntemle çözülebilir.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

2 yorum: